Friday, November 15, 2019

Оренда офісного приміщення-переваги та недоліки

Придбання комерційної нерухомості під офіс потихеньку відходить в минуле. Сьогодні багато підприємців орієнтуються на "західний" стиль ведення бізнесу, що передбачає, в тому числі й оренду, а не покупку офісних приміщень.

Експерти-аналітики підтверджують, що практично всім компаніям, особливо які розвиваються, набагато простіше і вигідніше оплачувати знімання приміщення, ніж купувати його в постійне користування. До того ж, цікавих пропозицій про здачу комерційної нерухомості в оренду зараз набагато більше, ніж тих, де пропонуються об'єкти на продаж.

Переваги орендованого приміщення під офіс

Оренда приміщень – більш привабливий варіант для компаній, так як:

1. У будь-який момент можна змінити район дислокації, якщо на попередньому місці не піде робота. Зібрали все обладнання, перевезли папки з документами і знову відкрилися. Відпадає необхідність у продажу старого і купівлі нового офісу, економиться час.

2. Завжди можна знайти хороший варіант під оренду в самому центрі міста, де ходить багато потенційних клієнтів. Але там, як завжди, всі цікаві об'єкти вже давно викуплені або продаються за нечуваними цінами. Орендувати квадратні метри у відомому бізнес-центрі набагато вигідніше, ніж купувати офіс десь на околиці.

3. При необхідності можна здавати частину приміщень в суборенду, економлячи свої оборотні кошти. Або, навпаки, при швидкому розвитку компанії і зростанні доходів можна завжди розширити площу офісу, домовившись про оренду додаткових метрів.

4. Найчастіше в приміщеннях, що здаються в оренду, вже зроблений ремонт. Встановлені засоби зв'язку, інтернет і навіть офісні меблі. В наявності економія часу і коштів, можна відразу приступати до роботи.

5. Всі господарські питання, пов'язані з підтриманням чистоти, охороною і розташуванням офісу легко регулюються з власником нерухомості.

Недоліки оренди офісного приміщення

Але як завжди, без ложки дьогтю не обійтися і при зніманні приміщень. Орендарі можуть поставати з певними незручностями. У чому це проявляється?

1. Власник може поставити в якості однієї з умов неможливість перебудови або перепланування будівлі.

2. Сусідами можуть виявитися конкуренти. Правда, вихід знайдеться в будь-якій ситуації, адже великі компанії найчастіше знімають цілі поверхи і навіть будівлі.

3. Не вийде здійснювати контроль над якістю обслуговування приміщень.

4. При передчасному розриві договору з власником нерухомості він може зажадати оплатити неустойки.

Підбити підсумок

Навіть при наявності недоліків оренда офісних приміщень залишається найбільш зручним і вигідним варіантом ведення бізнесу, не тільки з точки зору безпеки, але і в плані економії фінансів, мінімальних тимчасових витрат на обслуговування всього офісу.

Підприємцям слід тільки ретельно вибирати об'єкт нерухомості під оренду, перевіряти правовстановлюючі документи у його власника, грамотно узгодити умови договору. Краще, якщо це зробить агентство нерухомості!





Читайте також:
Наступні статті:
Попередні статті: